ďťż
rumun portal
ZABÓJCZYNI
W Medianie XL Zabóczyni walczy przy uzyciu wszelkiego rodzaju sztuczek. W swoim arsenale mają potężne ataki zadające obrażenia fizyczne i od żywiołów oraz potrafi posługiwać się bronią miotaną oraz bombami.

Mediańska historia Zabójczyń
Zakon Zabójczyń, albo jak zwykło się ich nazywać Viz-Jaq’Taar, został stworzony w rezultacie wielkich Wojen Klanów Magów, które doszczętnie zniszczyły Kehjistan. Aby zapobiec podobnym wydarzeniom, Zabójczynie tropiły magów którzy nadal studiowali czarną magię i niszczyły ich zanim doszli do potęgi uniemożliwiającej powstrzymanie ich.
Rada Magów, która doskonale wiedziała, że taka organizacja może zostać użyta przez Klany Magów jako broń przeciwko sobie w niekończącym się wyścigu po potęge, zadała sobie wiele trudu aby sprawić, żeby Zabójczynie były praktycznie bezużyteczne dla każdego kto posługiwał się magią. W tym celu Zabójczynie zrezygnowały z czarów na rzecz sztuk walki oraz wszelkiego rodzaju urządzeń mechanicznych.
Z powodów praktycznych i symbolicznych Kwatera główna Zakonu mieściał się w ruinach Viz-Jun, niegdyś kwitnącego miasta Klanu Annuit. Teraz było to pustkowie nosiące śmierć przez nieustanne promieniowanie many. Adepci byli pouczani jak wyzwolić się spod wpływu many, dzięki czemu na zawsze odseparowywano ich od świata magii i uodparniano na działanie promieniowania many, które niszczyło wszystko w Viz-Jun.
Wojowniczki Viz-Jaq’Taar stały się siła, z którą trzeba się było liczyć. Ich unikalne potrzeby wymogły rozwój coraz to nowszych technologii, a szponyc których używały do walki ze złem, były znane na całym świecie. Potrzeba coraz to nowszych technologii przyciągnęła do Zakonu najlepszych wynalazców z całego świata, a niektórzy twierdzą, że otrzynały nawet błogosławieństwo od samego Archanioła Rosicruciela
Wiekszość magów zdaje sobie sprawę z potęgi technologicznej jaką dysponuja Zbójczynie, jednak tylko kilku wie, co naprawdę jest ukryte w Sector D, bazie Viz-Jaq’Taari na pustyni Aranoch, ukrytej za pomocą załamującego światło pola maskującego. Mówi się, że ukryte tam są wiecznie palące się latarnie zasilane uwięzionymi wewnątrz błyskawicami, promieniami dezintegrujacymi i metalowymi ptakami z ognistymi ogonami, które mogą zaatakować każde miejsce na świecie.
Nikt tak na prawdę nie wiem tego na pewno, ponieważ kanion który prowadzi do placówki jest dobrze ukryty i uważany za przeklety przez lokalne plemiona. Nikomu nie udało się przeżyć podróży przez naszpikowany pułapkami, iluzjami i działkami laserowymi wąwozu. Dzisiaj Zakon prowadzi działania na całym świecie i posiada ok 12 900 baz, niektóre nawet są kompletnie zautomatyzowane. Znaleźć je mozna wszędzie, od piwnicy wieśniaka po podwodne skomplikowane konstrukcje, pilnowane przez specjalnie wytrenowane rekiny młoty. Wszystkie bazy połączone są w sieć, dzieki czemu mogą ściśle współpracować.

Początkowe statystyki
Siła: 20
Zręczność: 35
Żywotność: 15
Energia: 15
Życie: 65
Mana: 15
Bonus co poziom: +25 życia, +15 many
Otrzymuje +2 do życia na punkt dany w żywotność
Otrzymuje +5 do many na punkt dany w energię

Preferowany bronie
Zabójczynie są świetnie wytrenowane w każdym aspekcie sztuk walki oraz walki bronią białą.
Mistrzowie sztuk walki, bez względu na to czy preferują taktykę defensywną czy ofensywną, wybieraja zazwyczaj specjalną broń wytwarzaną tylko przez zakon Viz-Jaq’Taar, a mianowicie szpony i pazury. Wykonane ze specjalnego metalu, który jest doskonały przewodnikiem many, jest idealny nawet dla wojowników posługującymi się magią.
Do wyboru mamy również naginate, jedną z najrzadziej występujących broni. Większość z nich wykuto kilka stuleci temu i przekazywane są z pokolenia na pokolenie przez mnichów wojowników z Xiansai. Dzięki swojej długości umożliwia walkę z kilkoma przeciwnikami na całkiem sporą odległość, umożliwiając pojedynczemu wojownikowi odparcie większej liczby przeciwników.
Mimo że w dzisiejszych czasach żadno używa się technik walki na gołe pięści, każda Zabójczyni jest w niej wytrenowana równie dobrze jak w walce bronią białą. Co prawda ręką nie przebije się stalowego pancerza, ani demoniej łuski, ale niektóre z Zabójczyń pokrywają paznokcie trucizną bądź łatwopalną substancją, co w razie awaryjnych sytuacji, może to uratować życie.

Preferowane pancerze
Naukowcy Viz-Jaq’Taari wiekszą uwagę poświęcają produkcji broni, ale techniki ataku skupiają się głównie na szybkości pancerz musi być wytrzymały, ale nie może zbytnio ogranicznać ruchów. Dlatego Zakon wykuwa pancerze z rzadkich stopów metali, które są lekkie lecz bardzo mocne. Czasami używa się kości demonów, które mają podobne właściwości.

Umiejętności

BATSTRIKE
    Atak wręcz posiadający szereg dodatkowych efektów. Pierwszy ładunek - obszarowe obrażenia od novy. Drugi ładunek - przywołuje sługi walczące dla ciebie. Trzeci ładunek - kilka sekund przekonuje potwory na małym obszarze, aby walczyły dla ciebie. Wymaga szponów.l

CRUCIFY
    Atak wręcz wystrzeliwujący w przeciwnika samonaprowadzajace kolce. Zamienia 25% obrażeń fizycznych na obrażenia od magii.l

QUEEN OF BLADES
    Po aktywacji, co jakiś czas wystrzeliwuje wirujące ostrze w pobliskiego przeciwnika.l

HADES GATE
    Teleportuje cię do zwłok, zadając duże obrażenia przeciwników wokół.l

DOOM
    Klątwa - zwiększa obrażenia zadawane przeciwnikom.l

WAY OF THE SPIDER
    Dodaje obrażenia od trucizny do ataku. Umiejętność pasywna. Modyfikatory z broni dodające obrażenia wpływają na obrażenia od żywiołów.l

SHADOW REFUGE
    Atak wręcz, który okresowo zwiększa zadawane obrażenia, szybkość i skuteczność ataku oraz zmniejsza otrzymywane obrażenia.l

BLACK LOTUS STRIKE
    Dodaje nowe trucizny do każdego ataku.l

DEATH BLOSSOM
    Atak wręcz wyrzucający w przeciwnika fale ognia.l

WAY OF THE PHOENIX
    Dodaje obrażenia od ognia do ataku wręcz. Umiejętność pasywna. Modyfikatory z broni dodające obrażenia wpływają na obrażenia od żywiołów.l


SCORPION BLADE
    Dodaje obrażenia od trucizn do ataku bronią miotaną.l

STORM CROWS
    Wyrzuca fale samonaprowadzajacych sie sztyletów.l

WYCHWIND
    Sztylet zadaje obrażenia na pewnym obszarze, jednak postać otrzymuje przez pewien czas zwiekszone obrażenia.l

MAELSTORM
    Sztylet podczas lotu wyrzuca kolce we wszystkich kierunkach.l

BROADSIDE
    Zarzuca przeciwnika gradem noży, jednak blokue umiejętności na pewien okres czasu.l

SEAL OF FIRE
    Tworzy pułapkę atakującą fala ognia.l

RUNE OF ICE
    Zostawia minę, która wybucha gdy w poblizu są wrogowie i zamraża ich.l

NOVA BOMB
    Stawia bombę z zapalnikiem czasowym. Po wybuchu razi wszystkich wrogów w pobliżu nową błyskawic.l

IMMOLATION BOMB
    Stawia bombę z zapalnikiem czasowym. Po wybuchu wyrzuca kule ognia we wszystkich kierunkach.l

SINGULARITY
    Stawia pułapkę tworzącą czarne dziuryl


BLINK
    Teleportuje cię do celu ogłuszając wszystkich przeciwników wokół.l

STARBURST
    Wystrzeliwuje wiele samonaprowadzajacych wirujących ostrzy.l

PREMEDITAION
    Redukuje czas oczekiwania na ponowne użycie wszystkich umiejętności czasowych. Umiejętność pasywna.l

RAIN OF BOMBS
    Zasypuje obszar bombami zadającymi obrażenia na niewielkim obszarze.l

PERFECT BEING
    Daje szansę na uniknięcie ataku. Umiejętność pasywna.l
l

Umiejętności specjalne
BEACON
    Po aktywacji regularnie spuszcza potężną bombę w pobliski punkt. Uber Skill - możesz wybrać jeden po osiągnięciu 90 poziomu.l

WAY OF THE GRYPHON
    Dodaje obrażenia od błyskawic do ataku. Umiejętność pasywna. Modyfikatory z broni dodające obrażenia wpływają na obrażenia od żywiołów. Uber Skill - możesz wybrać jeden po osiągnięciu 90 poziomu.l

PHASE BOMB
    Stawia bombę z zapalnikiem czasowym. Po wybuchu bomba zadaje obszarowe obrazenia od magii, spowalnia wrogów oraz zmniejsza ich odporność na ataki od żywiołów. Uber Skill - możesz wybrać jeden po osiągnięciu 90 poziomu.l

VAMPIRIC ICON
    Tworzy płomienie, które po wejściu w nie przeciwnika wysysają procentową wartość maksymalnego życia postaci. Umiejętność jest nagrodą za ukończenie Wyzwania.l

WAY OF THE RAVEN
    Dodaje obrażenia od zimna do ataku. Umiejętność pasywna. Modyfikatory z broni dodające obrażenia wpływają na obrażenia od żywiołów. Umiejętność jest nagrodą za ukończenie Wyzwania.l
l


Świetna robota , czekamy na resztę postaci w takim opisie.
nono czekamy na reszte postaci i moze jakies taktyki jak rozwijac
Genialnie!
Czegoś Takiego szukałem !!
Rób tak dalej
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • paulinaskc.xlx.pl