ďťż
rumun portal
NEKROMANTA
W Medianie XL nekromancie brakuje siły fizycznej, jednak może przywoływać hordy sług, tworzyć totemy wspomagające go w walce i ma dostęp do potężnyc umiejętności posługiwania się kuszą.

Mediańska historia Nekromantów
Wiele osób uważa, że Nekromanci to nic więcej, jak żądni potęgi maniacy, w rzeczywistości jest jednak kompletnie odwrotnie. Zapewne tylko oni wiedzą, co jest w życiu na prawdę ważne. Pierwszym śmiertelnym Nekromantą Mendeln. Przyciągniety obecnością maga-wojownika Uldyssiana usłyszał wołanie władcy Wymiaru Umarłych, smoka Trang-Oul'a.
Trang-Oul wytłumaczył, że Sanktuarium nigdy nie powinno powstać. Upadły anioł i demon, zmęczeni niekończącą się wojną, stworzyli sobie osobne królestwa. Jednak jeżeli którykolwiek z nich dowiedziałby sie o istnieniu Wymiaru Śmiertelników, rozpoczęliby oni kolejną wojnę, która doszczętnie zniszczyłaby ten świat.
Trang-Oul i jego podopieczna Ratham byli potężnymi istotami, lecz to nie wystarczyło. Mogli się tylko przyglądać jak piekielne, a potem anielskie legiony odkrywają Sanktuarium. Tylko dzieki archaniołowi Tyraelowi ludzkość nie została zmieciona z powierzchni ziemi. Obie strony podpisały pakt, który nakazywał pozostawienie ludzi w spokoju, aby mogli się rozwijać i w rezultacie wybrać między dobrem a złem.
Przed swoją ostatnią podróżną do Wymiaru Umarłych Mendeln spisał te wydarzenia, które stały się świętą księgą Nekromatów i podwaliną kultu Rathm'y. Kapłani Rathm'y starają się utrzymać równowagę pomiędzy Niebem a Piekłem, ponieważ gdy ta zostanie zachwiana, Wymiar Śmiertelników będzie zagrożony. Gdyby jedna ze stron była silniejsza od drugiej, wygrałaby Wieczną Wojnę i od razu przystąpiła do eksterminacji ludzkości.

Początkowe statystyki
Siła: 15
Zręczność: 25
Żywotność: 20
Energia: 25
Życie: 70
Mana: 25
Bonus co poziom: +20 życia, +20 many
Otrzymuje +1 do życia na punkt dany w żywotność
Otrzymuje +7 do many na punkt dany w energię

Preferowany bronie
Kultyści Rathm'y stworzyli szeroki wchlarz uzbrojenia zwiększyć mozliwości bojowe oraz magiczne swoich wojowników. Rycerze Śmierci, gałąź Kultu składająca się tylko z wojowników, zazwyczaj uzywają mieczy bądź zakletych kos dających możliwość łatwej penetracji pancerzy i demonich łusek. Rzadko używają ich bezpośredniej walce wręcz, ponieważ opracowali wiele potężnych technik walki na odległość.
Z powodu zakazu rozwiajania kusz i niskiej jakosci broni na czarnym rynki, ciężkie kusze Mrocznych Strażników są najpotężniejsze na świecie. Mimo, że nie są zbyt silni fizycznie, anie specjalnie odważni, kusze które posiadają czynią z nich potężnych przeciwnków.
Nekromanci przywołujacy totemy bądź sługi używaja przeważnie lasek, które zajmują im obie ręce. Nie zapewnia to zbyt dużej ochrony przed atakami, jednak ich armia przywołańców oraz moce voodoo są wszystkim czego potrzebują.

Preferowane pancerze
Tarcze Nekromantów nie nadają się do osłony przed strzałami czy bronią białą, ale znacząco zwiększają ich magiczne zdolności.

Umiejętności

DEATH'S FURY TOTEM
    Tworzy totem ze zwłok. Dodaje obrażenia od żywiołów do ataku całej druzyny.l

BLOOD TIDE TOTEM
    Tworzy totem ze zwłok. Zwiększa maksymalną ilość życia całej druzyny.l

MANA TIDE TOTEM
    Tworzy totem ze zwłok. Zwiększa regeneracje many całej druzyny.l

ELEMENTAL TOTEM
    Tworzy totem ze zwłok. Zwiększa obrażenia od żywiołów całej druzyny.l

HOWLING TOTEM
    Tworzy totem ze zwłok. Zwiększa obrażenia całej druzyny.l

TOTEMIC MASTERY
    Zwiększa ilość totemów do przywołania oraz ich zycie. Umiejętność pasywna.l

FROSTCLAW TOTEM
    Tworzy totem ze zwłok. Strzela falą zimna w pobliskich wrogów.l

FIREHEART TOTEM
    Tworzy totem ze zwłok. Strzela kulami ognia w pobliskich wrogów.l

EXPLODING TOTEM
    Tworzy totem ze zwłok, który wybucha po jego zniszczeniu tworząc fale uderzeniową.l

STORMEYE TOTEM
    Tworzy totem ze zwłok. Strzela błyskawicami w pobliskich wrogów.l


BUCKSHOT
    Postać rzuca przed siebie kilka szrapneli o małym promieniu wybuchu.l

ANGEL OF DEATH
    Teleportuje do celu zadając przy tym niewielkie obrażenia.l

SOULSHATTER
    Zabija przywołańca wywołując fale uderzeniową zadającą obrażenia.l

WIDOWMAKER
    Tworzy wokół przywołańca kilka samonaprowadzających pocisków.l

DEATHSTRIKE
    Zadaje obrażenia na niewielkim obszarze.l

UNHOLY ARMOR
    Sprawia, że cel czaru jest przez krótki czas nieśmiertelny.l

SACRIFICES
    Przywołuje kilka ofiar i zabija je w celu zdobycia ciał.l

FAMINE
    Zwiększa obrażenia oraz zapewnia wyssanie życia przy kazdym ciosie. Umiejętność pasywna.l

BEND THE SHADOWS
    Teleportuje cię wraz ze wszystkimi przywołańcami do jednego z twoich sług.l

TALON'S HOLD
    Spowalnia cel oraz daje procentową szansę na ozywienie go w postaci twojego sługi jako Kapłan Rathm'y. Umiejętność pasywna.l


SUMMON SHADOWS
    Przywołuje sługę. Aura sługi zwiększa obrażenia od żywiołów oraz maksymalna ilość życia.l

SUMMON DARKLINGS
    Przywołuje sługę. Zaatakowne sługi odbijają obrazenia.l

SUMMON RAMPAGOR
    Przywołuje sługę. Dodają obrażenia od trucizn do ataku.l

SUMMON LAMIA
    Przywołuje sługę. Atak przywołańców spowalnia wroga.l

SUMMON VOID ARCHON
    Przywołuje sługę. Zmniejsza obrażenia zadawane przez przeciwników, zwiększa ich podaność na obrażenia, spowalnia prędkość ataku i zapobiega leczeniu się.l
l

Umiejętności specjalne
NECROMATIC TRANCE
    Czasowo zwiększa maksymalną ilość przywołanych stworzeń. Gdy efekt wyczerpie się nadwyżka przywołańców ginie. Uber Skill - możesz wybrać jeden po osiągnięciu 90 poziomu.l

RATHMA's CHOSEN
    Na pewien czas zamienia jednego ze sług w reinkarnację Rathm'y znacząco zwiększając zadawane przez niego obrażenia oraz czyniąc go niezniszczalnym. Uber Skill - możesz wybrać jeden po osiągnięciu 90 poziomu.l

DEATH WARD
    Zwiększa obronę i daje procentową szansę na uniknięcie ataku. Umiejętność pasywna. Uber Skill - możesz wybrać jeden po osiągnięciu 90 poziomu.l

UNHOLY PRAYER
    Zwiększa obrażenia sojuszniczego celu. Przytrzymaj przycisk myszy aby utrzymać efekt. Umiejętność jest nagrodą za ukończenie Wyzwania.l

LICHE FORM
    Dodaje obrażenia od trucizn, czyni nieśmiertelnym oraz zwiększa szybkość ataku kosztem szybkości chodzenia/biegania. Umiejętność jest nagrodą za ukończenie Wyzwania.l
l
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • paulinaskc.xlx.pl