ďťż
rumun portal
DRUID
Druid jest najsłabszą fizycznie postacią w Medianie. Używa głównie ataków na odległość, czarów, korzysta z przywołanych stworzeń, a nawet nawraca przeciwników by walczyli po jego stronie.

Mediańska historia Druidów
Druidzi zostali powołanie przez brata Bul-Kathos'a, Fiacla-GĂŠar'a, do przekazywania i strzeżenia wiedzy o tajemnych mocach płynących z natury. Do tej pory ludzkość polegała głownie na mocy Nefilimów odziedziczonej po ich stwórcach, upadłemu aniołowi Inariusowi i demonce Lilith. Ale Ikarius nie życzył sobie, aby ludzie stali się potężni i mogli brać udział w Wiecznej Wojnie, ale pragnął świata niewolników, którzy by go czcili. Ten świat miał być jego Sanktuarium, w którym zapominałby o codziennych trudnościach jakie niosło ze sobą prowadzenie wojny.
Kiedy Kamień Świata we wnętrzu góry Arreat zaczął działać, ludzkość powoli zaczęła tracić swoje moce, aż po kilku pokoloniach zniknęły one na stałe. Fiacla-GĂŠar i Bul-Kathos wiedzieli, że ich era ma się ku końcowi i zaczęli szukać sposobu na zachowanie swojej wiedzy i mądrości na czas Mrocznej Ery, która miała nadejść.
Bul-Kathos został jednak oszukany przez Inariusa i zmuszony do rozkazania swojemu ludowi Barbarzyńców do strzeżenia Kamienia Świata. Fiacla-GĂŠar, który był bardziej podejżliwy w stosunku to tajemniczego kryształu, został wygnany przez rozwścieczonego Bul-Kathos'a. Nawet dzisiaj dusza Bul-Kathos'a żyje we wnętrzy góry Arreat nieświadoma, że broni przedmiotu, który zgubił ludzkość.
W trakcie swojego długiego wygnania Fiacla-GĂŠar nauczył się rozmawiać z naturą, która otrzymała szczątkową inteligencję podczas tworzenia Sanktuarium przez Lilith i Inariusa. Okazało się, że Kamień Świata odbiera moc jedynie ludziom, natomiast magia zawarta w naturze jest nietknięta. Widział w niej potężne, niewyczerpalne źródło magii, które było dla ludzkości na wyciągnięcie ręki.
Niektórzy Druidzi twierdzą, że człowiek nie powinien wierzyć w żadne bóstwo, lecz powinien szukać siły w sobie samym i otaczającej go przyrodzie. Nauki te zostały podobno wziete z księgi napisane rzekomo przez samego Fiacla-GĂŠar'a, lecz w żadnym starozytnym języku nie znaleziono potwierdzenia jakoby taki skrypt w ogóle istniał. Ludzi bardzo często patrzą na Druidów z góry i uwarzają ich za maniaków przyrody, jednak może sie okazać, to Drudzi mają rację.

Początkowe statystyki
Siła: 25
Zręczność: 20
Żywotność: 15
Energia: 25
Życie: 65
Mana: 25
Bonus co poziom: +20 życia, +20 many
Otrzymuje +1 do życia na punkt dany w żywotność
Otrzymuje +7 do many na punkt dany w energię

Preferowane bronie
Korzystająć z magii natury Druidzi korzystają z broni wykonanych z nieobrobionego drewna, aby zachować duchy, które w nim mieszkają. Dla wielu łuki i laski Druidów wydają się być zbyt podatne na zniszczenia i nieefektywne jeśli chodzi o przewodzenie many. O dziwo gdy Druidzi używają wykonanej w ten sposób broni jest ona zadziwiająco skuteczna.
Łuki wykonane przez Druidów, są w ich rękach skuteczniejsze niż nawet najlepszej jakości łuki wykonane przez zwykłych ludzi. Wierzą, że to duchy zamieszkujące ich broń niosą ich strzały trafiając w najsłabsze miejsce przeciwnika, niosąc mu śmierć. Opalane laski uzywane przez Druidzkich mędrców są sprzężone z żywiołami i umożliwają rzucanie zaklęć żywiołów z dużo lepszą skutecznością niż jakiekolwiek inne.

Preferowane pancerze
Skóry noszone przez Druidów są częstymi tematami żartów. Jedni śmieją się, że są to pamiątki po mamusi, inni, że Druidzi zabijają zwierzęta dla przyjemności noszenia ich skór. Prawda jest taka, że każdy Druid podczas rytuału inicjacji wybiera sobie zwierzę przewodnika, a nastepnie szuka umierającego przedstawiciela gatunku który wybrał. Jeżeli zwierzę zgodzi się zostać przewodnikiem nowicjusza, zostaje złozone przez niego w ofierze i zachowuje jego skórę, aby duch zwierzęcia który w niej zamieszkał chronił go w niebezpiecznych sytuacjach.
Wielu Druidów posiada kilka zwierząt przewodników. Najczeście spotykanymi są wilk, jastrząb, sokół i baran. W przeszłości wielu Druidów wybierało również niedźwiedzie oraz wymarłe już wilki straszne. Jednak pewne efekty uboczne podczas pełni księżyca, które prowadziły do obłędu, bądź kończyło się śmiercią od srebrej strzały sprawiły, że zaniechano tego.

Umiejętności

CHARM
    Przekonuje potwory na małym obszarze by przez pewien czas walczyły dla ciebie.l

CALL LERECHAUN
    Przywołuje Leprechauna, którego ataki zwiększają obrażenia fizyczne otrzymywane przez cel ataku. Obrażenia i ilość życia Leprechauna zależą od poziomu trudności.l

HAVOC
    Zwiększa zasięg umiejętności CHARM oraz wszystkich Rozkazów. Umiejętność pasywna.l

DOMINATE
    Działa tak samo jak umiejetność CHARM, jednak efekt dłużej się utrzymuje.l

ELVENSONG
    Przywołuje ducha elfki, która śpiewiem przekonuje pobliskie potwory aby walczyły dla ciebie przez krótki okres czasu. Ilość elfów zwiększa się wraz ze wzrostem poziomu umiejętności.l

MARK OF THE WILD
    Zwieksza szybkość ataku oraz zadawane obrażenia fizyczne i od zywiołów.l

KILLER INSTINCT
    Rozkaz - zwiększa obrażenia potworów, które są pod wpływem klątwy CHARM.l

CULLING OF THE HERD
    Rozkaz - sprawia, że potwory, które są pod wpływem klątwy CHARM zatrzymują się w miejscu i otrzymują zwiększone obrażenia.l

BRAMBLES
    Rozkaz - sprawia, że potwory, które są pod wpływem klątwy CHARM odbijają obrażenia.l

THRILL OF THE HUNT
    Rozkaz - sprawia, że potwory, które są pod wpływem klątwy CHARM mają szansę na zadanie Druzgocącego Uderzenia.l


ELEMNTAL
    Przywołuje ogniste sługi, które biegną w lini prostej zadając obrażenia od ognia.l

HUNTING BASNHEE
    Przywołuje lodowego ducha, który podąża za losowym przeciwnikiem zadając obrażenia od zimna.l

PAGAN RITES
    Spala zwłoki przywracając część życia.l

FIRE FOUNTAIN
    Rozsiewa kilka małych ognistych kolców wokół rzucającego zaklęcia.l

HAILSTORM
    Używa przeciwnika jako celu dla zamieci.l

POISON FLASH
    Tworzy małą nowę trucizny.l

CIRCLE OF LIFE
    Przywraca zycie po każdym zabitym przeciwniku.l

PLAGUE AVATAR
    Latający sług rozsiewający chmury trucizny wokół siebie.l

GAMMA FIELD
    Zadaje obrażenia od trucizn na mały obszarze.l

SUMMON ACID FIENDS
    Przywołuje sługe. Posiada umiejetność POISON FLASH oraz aurę która zwiększa obrażenia od trucizn.l


BLINDSIDE
    Strzała która przebija i ogłusza losowego wroga w pobliżu.l

CASCADE
    Wystrzeliwuje strzałę w każdego wroga w zasięgu.l

SPORE SHOT
    Strzała kilka razy rozpada się po uderzeniu na 2.l

ELFIN ARROWS
    Zwieksza obrażenia od łuków, oraz daje szansę na Druzgocące Uderzenie. Umiejętność pasywna.l

NOVA SHOT
    Wystrzeliwuje krąg strzał dookoła postaci.l
l

Umiejętności specjalne
FORCE OF NATURE
    Obrażenia od czarów są zależne od siły. Uber Skill - możesz wybrać jeden po osiągnięciu 90 poziomu.l

FAERIE FIRE
    Zostawia błyskawice na sladach postaci, oraz daje szansę na uniknięcie ataku. Uber Skill - możesz wybrać jeden po osiągnięciu 90 poziomu.l

TREMOR
    Wywołuje potężne trzęsienie ziemi, które zadaje obrażenia wszystkich widocznym przeciwnikom. Uber Skill - możesz wybrać jeden po osiągnięciu 90 poziomu.l

GOODBERRY
    Pozwala na tworzenie jagody z rzadkiego przedmiotu. Po jej zjedzeniu regenruje nam się 100% zycia oraz na krótki czas dostajemy bonus do maksymalnej ilości zycia. Umiejętność jest nagrodą za ukończenie Wyzwania.l

LIFESHIELD
    Po zjedzeniu jagody otrzymujemy dodatkowy bonus do obrony.l
l
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • paulinaskc.xlx.pl