ďťż
rumun portal
CZARODZIEJKA
W Medianie XL Czarodziejki głównie posługują się potężnymi czarami. Mimo to nie zaklęcia nie zawsze są skuteczne, więc są całkiem zaawansowane również w walce wręcz.

Mediańska historia Czarodziejek
Zann Esu zawsze byli traktowani z pewną dozą podejżliwosci przez inne klany magów w Sanktuarium. Co prawda nie można było zaprzeczyć ich znakowitej znajomości magii zywiołów, ale przeważnie odseparowywały się od społeczeństwa i stosowały do ścisłych reguł etycznych i własnej religii.
Przez swoje odosobnienie i mistyczne moce zaczęły po świecie krążyć plotki jakoby posługiwały się czarną magią i zawierały pakty z demonami. Członkinie tego zakonu zaczęto prześladować jako czarownice przez Kościół, dopóki te nie skryły się na zawsze w podziemnym mieście Zann Rok.
Do dzisiaj krążą legendy o śpiewach i tańcach przy pełni księżyca głęboko w lesie oraz nieziemskich duchach ściagjących i zabijających każdego świadka tego wydarzenia.

Początkowe statystyki
Siła: 10
Zręczność: 25
Żywotność: 15
Energia: 35
Życie: 65
Mana: 35
Bonus co poziom: +25 życia, +15 many
Otrzymuje +2 do życia na punkt dany w żywotność
Otrzymuje +5 do many na punkt dany w energię

Preferowany bronie
Czarodziejki są mistrzyniami w używaniu czarodziejskich lasek i kul do rzucania zaklęć. Mniejsze kule są jednoręczne, pozwalając Czarodziejce na dodatkową ochrony w postaci tarczy. Laski są co prawda dwuręczne, jednak pozwalają na szybsze rzucanie czarów oraz znacznie zwiększają siłę zaklęć w porównaniu do broni jednoręcznych.
Czarodziejki preferujące walkę wręcz noszą najczęściej kryształowe miecze bądź starożytne ostrza Zann Esu. Dzięki połączeniu magii i miecza Czarodziejki otrzymują możliwość szybkiego ranienia wielu wrogów jednocześnie.

Preferowane pancerze
Ponieważ tradycyjne pancerze płytowe są zbyt nieporęczne, ograniczają mobilność i utrudniają szybkie rzucanie zaklęć, starozytni magowie stworzyli własne stroje umożliwiające łatwe poruszanie i szybkie wykonywanie precyzyjnych gestów. Mimo, że technika ich wyrobu zaginęła przed wiekami, nadal można znaleźć znakomite kehjistańskie, ceremonialne tuniki wykonane z lamellaru przez Khandyrana, które przetrwały próbę czasu.

Wąska specjalizacja
Jeżeli Czarodziejka pragnie zostać prawdziwą mistrzynią, musi poświęcić całą swoją uwagę studiom na jednym, maksymalnie dwoma żywiołami. Zann Esu wierzą, że ci którzy pragną naczuć się posługiwania wieloma żywiołami jednocześnie, nie posiadają cierpliwości i dyscypliny niezbędnnych do podąrzania ścieżkami Zakonu. W związku z tym zakazuje im się nauki zaklęć więcej niż 2 elementów. Ci którzy złamią tą zasadę są usuwani z Zakonu.

Możesz nauczyć się umiejętności jedynie z 2 z 4 drzewek umiejętności odpowiedzialnych za zywioły.

Umiejętności

FLAMEFRONT
    Wystrzeliwuje kilka ognistych kul.l

INNER FIRE
    Regeneruje 100% życia.l

FLAMESTRIKE
    Przywołuje słup ognia raniący wrógów.l

PYROBLAST
    Wystrzeliwuje dużą, wolno poruszającą się kulę ognia, która wybucha przy uderzeniu.l

ILLUMINATION
    Zwiększa obrażenia fizyczne i od żywiołów. Umiejętność pasywna.l

FROZEN SOUL
    Wystrzeliwuje lodowe kule w kilku przeciwników, którzy znajduja się w pobliżu.l

SHATTER THE FLESH
    Wysadza zwłoki zamrażając wszystkich wrogów wokół.l

COLD FEAR
    Rzuca nowę, która zmusza pobliskie potwory do ucieczki.l

ABYSS
    Tworzy wir zimna otaczający punkt na który rzuciliśmy zaklęcie.l

SUMMON ICE ELEMENTALS
    Przywołuje lodowe sługi.l


FORKED LIGHTNING
    Wystrzeliwuje kilka błyskawic jednocześnie.l

STATIC ORB
    Wystrzeliwuje kule, która po uderzeniu rozpada się na wiązki błyskawic.l

LIGHTNING WALL
    Tworzy ściane błyskawic, które ranią wroga po zetknięciu.l

WARP ARMOR
    Zwieksza obronę. Umiejętność pasywna.l

NOVA CHARGE
    Po aktywacji co jakiś czas postać wyrzuca z siebie nowe błyskawic. Działa gdy przeciwnik jest w pobliżu.l

DISEASED CATTLE
    Przywołuje przeklęte krowy, które emitują chmury trujących gazów. Krowy rozmieszczane są losowo.l

VENOMOUS SPIRIT
    Tworzy wolno przemieszczającą się chumrę trucizny, która spowalnia wrogów.l

HEX
    Klątwa - zwiększa obrażenia fizyczne i od żywiołów, gdy postać zostanie uderzona przez przeciwnika na którego narzucona została klątwa.l

CARET OF SPIDERS
    Wypuszcza ogromną liczbę pająków we wszystkich kierunkach.l

HIVE
    Wypuszcza chmary trujących owadów na pobliskich wrogów.l


MOONSTRIKE
    Po uderzeniu wręcz zwiększa zadawane obrażenia oraz konwertuje 50% obrażeń fizycznych na obrażenia od magii.l

WICCANING
    Zwiększa maksymalna ilość many, oraz maksymalny limit poziomu umiejętności.l

ARCANE TORRENT
    Tworzy falę magicznej energii, której obrażenia wzrastają gdy mamy mniej many.l

MANA SWEEP
    Kradnie pobliskim przeciwnikom procentową wartość maksymalne ilości many, oraz zadaje obrażenia równe wykradzionej ilości many.l

STARFIRE
    Obniża odporności przeciwników.l
l

Umiejętności specjalne
TIME FIELD
    Spowalnia przeciwników na pewnym obszarze. Uber Skill - możesz wybrać jeden po osiągnięciu 90 poziomu.l

FULL FORCE
    Czary zadają więcej obrażeń, w zależności od aktualnego stanu many. Umiejętność pasywna. Uber Skill - możesz wybrać jeden po osiągnięciu 90 poziomu.l

BLADESTORM
    Atak wręcz, który uwalnia kilka samonaprowadzajacy ostrzy. Uber Skill - możesz wybrać jeden po osiągnięciu 90 poziomu.l

ARCANE FURY
    Na krótki czas zwiększają szybkość regeneracji many, szybkość rzucania czarów oraz szybkość biegania/chodzenia. Umiejętność jest nagrodą za ukończenie Wyzwania.l

DISINTEGRATE
    Wyrzuca potężny strumień energii zadający duże obrażenia od magii. Umiejętność jest nagrodą za ukończenie Wyzwania.l
l
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • paulinaskc.xlx.pl