ďťż
rumun portal
BARBARZYŃCA
Barbarzyńca to najsilniejsza postać walcząca wręcz w Medianie. Posiada również całkiem niezłe umiejętności w posługiwaniu się broniami miotanymi i korzysta z pomocy dusz swoich przodków.

Mediańska historia Barbarzyńców
Plemiona z Wyżyny Arreat strzegą sekretu z antycznych czasów. Kamień Świata stworzony przez Inariusa do protekcji Świata Ludzi przeciwko wpływom Aniołów i Demonów był bardzo często celem ataków przez śmiertelnych wysłanników Płonącego Legionu. Pragnęli go zniszczyć, ponieważ tylko on uniemożliwiał im wkroczenie do Santuarium i zabicie ludzi.
Tyle wie wiekszość ludzi. Niestety Kamień Świata ma także swoją mroczną stronę. Inarius nie chciał oddać w ręce ludzi zbyt potężnego artefakut, aby nie stali się na tyle potężni by brać czynny udział w Wiecznej Wojnie. Tak na prawdę pragnął z jego pomocą stworzyć świat pełny jego wyznawców. Potomkowie Aniołów i Demonów, pierwsi ludzie, Nefilimowie, posiadali pewne moce, które mogłyby zagrozić nawet tak potężnej istocie jak Inarius.
Aby stłumić te moce Inarius rzucił na Kamień Świata urok, którego działanie powoli zmniejszało moce ludzi, aby w końcu pozbawić ich nich na zawsze. Po paru pokoleniach era Nefilimów się skończyła i mało kto pamięta dzisiaj, że ludzie wywodzą się właśnie od nich.
Czar Inariusa był poteżny. Tylko ludzie o niezłomnej woli mogli nauczyć się choćby najprostrzej sztuczki magicznej. Niewielu, którym udało się coś osiągnąć, tworzyli ogromne wierze i kręgi z kamienia, aby natchnąć je tą niewielką ilością magii jaką udało się im wykrzesać. Właśnie w tych miejscach powstały pierwsze klanu magów - Vizjerei, Ennead i Annuit.
Wiele mileniów później Lilith, bogini ludzkości, ponownie rozpaliła wymarły ogień Nefilimów w żyłach niewielkiej grupy ludzi. Wkrótce potem zawiązało przymierze, którego zelem było zniszczyć Kult Trinue. Ona sama była gotowa pogodzić się z tym, jeżeli tylko ludzie staliby się na tyle silni, aby pozbyć się Inariusa. Nie doceniła jednak ludzi i sama została zniszczona, a wkróce potem upadł też Kult Inariusa.
Wydarzenia te przyciągnęły uwagę Aniołów i Demonów. Jedynie dzięki interwencji Archanioła Tyraela ludzość nie została zmieciona z powerzchni ziemi. Obie strony zawarły pakt krwi, który zakazywał im wstepu do Sanktuarium do czasu, aż ludzkość rozwinie się na tyle aby sama wyrazić swoje zdanie na temat Wiecznej Wojny. Nie jest niespodzianką, że Płonący Legion zanalazł wkrótce sposób na ominięcie paktu bez łamiania go. Tymczasem armie Aniołów pod wodzą Imperiusa, który nigdy nie pałał szczególną miłością do ludzi, nie kiwnęła palcem aby zapobiec działaniom Piekieł.
Wierzy się, że plemiona Barbarzyńców znają prawdziwą historię Snaktuarium oraz przeznaczenie Kamienia Świata, jednak nadal decydują się chronić go z jego antymiagicznymi właściwosciami. Przupuszcza się, że uważają oni Nefilimów za swoich bogów i myślą, że posiadanie mocy równych im byłoby świętokradztwem. Mozliwe jednak jest także to, że plemiona zmieniły po cichu strone po której walczą i służą teraz Płonącemu Legionowi.

Początkowe statystyki
Siła: 30
Zręczność: 20
Żywotność: 30
Energia: 5
Życie: 80
Mana: 5
Bonus co poziom: +30 życia, +10 many
Otrzymuje +3 do życia na punkt dany w żywotność
Otrzymuje +3 do many na punkt dany w energię

Preferowane bronie
Nefilim Bul-Kathos przekazał ludziom wiedzę o wytwarzaniu i obrabianiu stali. Po wielu milieniach technika wytwarzania broni osiągnąła w barbarzyńskich plemionach szczyt. Barbarzyńscy berserkerzy dzierżą dwa ogromne miecze, którymi zasypują wroga gradem ciosów. Pozostali wojownicy preferują ogromne, dwuręczne topory. Co prawda niewielka liczba tych broni przywędrowała nieznanymi drogami na południowe bazary, jednak są one zdecydowanie zbyt ciężkie dla tamtejszych mieszkańców. Wierzy się również, że plemienne bronie babrbarzyńców są przeklęte i przynoszą nieszczęście każdemu poza prawowitym właścicielem.
Niektórych szamanów widuje się dzierżących buławy, jednak większość z nich woli tradycyjne miecze i topory. Dla Barbarzyńców szaman, to najlepszy wojownik plemienia, który powinien być zawsze gotowy do bitwy, walcząc z pomocą duchów swoich przodków. Jeżeli nie jest, uznaje się go za niegodnego następcy Bul-Kathos'a i wybierany jest kolejny szaman.
Podczas łowów Barbarzyńcy preferują ataki z dystansu, ponieważ śmierć poprzez rozszarpanie przez niedźwiedzie nie przyniesie im honoru i chwały. Nie są tak silni i dobrze wyszkoleni jak regularni wojownicy, jednak znacznie silniejsi od przeciętnego żołnierza z południa. Są też bardzo cenieni przez członków plemienia, ponieważ wojownik bez jedzienia nie jest w stanie długo walczyć. Ich ciężkie toporki do miotania wystarczą do zniszczenia nawet najtwardszego pancerza.

Preferowane pancerze
Wielu Barbarzyńców uważa tarczę za niezbętny element wyposarzenia. Śmierć na polu bitwy, bez zabicia chociaż jednego wroga ogryłabym wojownika hańbą po wsze czasy. Tarcze Barbarzyńców są uznawane na całym świecie za cenne trofeium. Mimo swojej wagi, która uniemożliwia noszenie ich przez kogokolwiek innego, jest bardzo ceniona na bazarach jako surowiec na miejscowe tarcze i zbroje.

Umiejętności

TITAN STRIKE
    Atak wręcz. Zadaje zwiekszone obrażenia, a postać otrzymuje bonus do siły i zręczności oraz regeneruje 100% życia.l

BLOOD HATRED
    Atak wręcz. Zadaje zwiekszone obrażenia, dodaje określoną ilość punktów do życia. Wymaga kilku ciosów, aby się naładować.l

THUNDER SLAM
    Ogłusza wrogów.l

SHOWER OF ROCKS
    Atak, który spuszcza przeciwnikom kamienie na głowę, które ich ranią i zwiększają otrzymywane przez nich obrażenia.l

EARTHQUAKE
    Atak, który wyrzuca falę energii.Działa dopiero po użyciu BLOOD HATRED.l

BEAR CLAW
    Potężny rzut toporem, który przebija przeciwnika i ogłusza go.l

STAMEDE
    Rzuca kilka toporów, które przebijają przeciwników i ogłuszają ich.l

REBOUND
    Rzucony topór rozpada się na kilka samonaprowadzajacych pocisków po uderzeniu w ścianę. Część obrażeń fizycznych zamienia na obrażenia od magii.l

EAGLE DIVE
    Topór podczas lotu obniża pobliskim przeciwnikom odporności na obrażenia od zywiołów i magii.l

HAWK TALONS
    Stawia pułapkę, która wyrzuca kilka toporów po katywacji jej przez wroga. Część obrażeń fizycznych zamienia na obrażenia od magii.l


GUARDIAN SPIRIT
    Przywołuje sługę. Korzysta z umiejętnosci rzucania toporami.l

DEFENDER SIRIT
    Przywołuje sługę. Posiada umiejętność ODRZUT.l

PROTECTOR SPIRIT
    Przywołuje sługę. Posiada umiejętność BLOODLUST.l

GREATER MANIFESTATIONS
    Zwiększa obrażenia, życie i maksymalną ilość SPIRIT'ów. Umiejętność pasywna.l

SHAMAN'S PATH
    Ulepsza niektóre umiejętności. PROTECTOR SPIRIT - zwiększa obrażenia zadawane przez umiejętność BLOODLUST. Wszystkie Postawy Bojowe - zwiększa zasięg działania. Postawa EAGLE STANCE - zwiększa bonus do regeneracji many. Umiejętność pasywna.l

ANCIENT BLOOD
    Zwiększa maksymalną ilość życia oraz maksymalny możliwy poziom umiejętności. Umiejętność pasywna.l

LION STANCE
    Zwiększa obrażenia zadawane i otrzymywane.l

SNAKE STANCE
    Dodaje obrażenia od trucizn do ataku. Modyfikatory z broni dodające obrażenia wpływają na obrażenia od żywiołów.l

BEAR STANCE
    Zwiększa zadawane obrażenia, oraz całkowitą obronę postaci. Ignoruje wszelkie odporności nieumarłych.l

EAGLE STANCE
    Zwiększa regenrację many, oraz powoli regeneruje życie.l


GUARD TOWER
    Przywołuje wierzę, która strzela ognistymi strzałami.l

BERSERK FURY
    Zwieksza szybkość ataku, szybkość odzyskiwania równowagi, szans na blok oraz szybkść biegania/chodzenia. Umiejętność pasywna.l

FORTRESS
    Przywołuje krąg wierz dookoła postaci, które strzelaja ognistymi strzałami.l

SPIRIT GUIDE
    Zwiększa zadawane obrażenia, gdy w pobliżu jest przywołany duch. Umiejętność pasywna.l

MOUNTAIN KING
    Zwiększa wszystkie atrybuty. Umiejętność pasywna.l
l

Umiejętności specjalne
KRAKEN STANCE
    Dodaje do ataku obrażenia od ognia, zimna i błyskawic. Modyfikatory z broni dodające obrażenia wpływają na obrażenia od żywiołów. Uber Skill - możesz wybrać jeden po osiągnięciu 90 poziomu.l

RUNEMASTER
    Zwiększa obronę za każdą runę włożoną w gniazdo w ekwipunktu postaci. Umiejętność pasywna. Uber Skill - możesz wybrać jeden po osiągnięciu 90 poziomu.l

SHAMANIC TRANCE
    Czasow zwiększa maksymalną ilość SPIRIT'ów oraz regenerację many. Uber Skill - możesz wybrać jeden po osiągnięciu 90 poziomu.l

WOLF STANCE
    Zwieksza szybkość ataku, szybkość odzyskiwania równowagi, szansę na blok oraz szybkść biegania/chodzenia, obrażenia oraz daje szansę na Druzgocące Uderzenie. Umiejętność jest nagrodą za ukończenie Wyzwania.l

THUNDER GOD
    Atak ogłusza przeciwnika, oraz postać co pewien czas emituje nowe, która ogłusza wszystkich wokół.l
l
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • paulinaskc.xlx.pl