rumun portal
KOSTKA HORADRIMÓWCrafting Points
Wiele recept w Kostce Horadriumów można uzyć jedynie wtedy, kiedy posiadamy odpowiednią ilość Crafting Points. Podlicza się je tak samo jak FCR czy FHR, a mianowicie zliczamy wszystkie punkty z aktualnie noszonych przedmiotów. Jeżeli brakuje nam punktów recepta nie zadziała. Wart więc zbierac przedmioty z Crafting Points i trzymac je w skrzynce jako zamiennik normalnie noszenego ekwipunku.
Składniki:
Victim's Heart i Meditation Candle - można je kupić od każdego sprzedawcy z miksturkami.
Arcane Shards - można go użyskać przez rozmontowanie przedmiotu Unikatowego.
Arcane Crystal - powstaje poprzez zmutowanie 5 Arcane Shards w Kostce Horadrimów.
Mystic Orb - możne ja kupić od każdego sprzedawcy z miksturkami bądź znaleźć u martwych potworów. Nie wszystkie Orby można kupić.
Portable Shrine - pomarańczowy krzyż, który może zostać znaleziony w końcowej części poziomu trudnosci Terror i cały poziomie trudności Destruction. Są niezbędnymi składnikami to stworzenia niektórych przedmiotów.
Rozkładanie przedmiotów
Rozkładanie przedmiotów unikatowych
Unikat + Mikstura Many -> Arcane Shards
Arcane Shards x5 -> Arcane Crystal
Rozkładanie przedmiotów z Zestawów
Zestaw + Mikstura Many -> Signet of Learning
Ulepszanie przedmiotów
Ulepszanie przedmiotu niskiej jakości do normalnej - zmienia ilość gdziazd w przedmiocie.
Przedmiot niskiej jakości + Kamień Szlachetny -> Przedmiot normalnej jakości
Ulepszanie przedmiotu normalnej jakości do wysokiej - zmienia ilość gdziazd w przedmiocie.
Przedmiot normalnej jakości + Kamień Szlachetny -> Przedmiot wysokiej jakości
Ulepszanie przedmiotu niemagicznego do magicznego
Przedmiot niemagiczny + Kamień Szlachetny + Zwój Miejskiego Portalu + Zwój Identyfikacji -> Przedmiot Magiczny
Ulepszanie przedmiotu magicznego do rzadkiego
Przedmiot magiczny + Kamień Szlachetny + Runa -> Przedmiot Rzadki
Ulepszanie przedmiotu rzadkiego do honorific - Honorific Item to przedmiot biały, pozbawiony statystyk, jednak otrzymujący 2 razy większe premie do statystyk przy wykorzystaniu Mystic Orb'ów.
Magiczna zbroja/broń + Meditation Candle + Victim's Heart -> Honorific Item
Tworzenie przedmiotów unikatowych - jedna z najbardziej przydatnych recept w Medianie. Dzięki rozkładaniu innych przedmiotów uniatowych, możemy stworzyć ten który jest nam aktualnie potrzebny.
Przedmiot stopnia 1 do 6 + Arcane Crystal x4 -> Przedmit Unikatowy
Przetwarzanie przedmiotu - polega to na ponownym rozpatrzeniu wszystkich aspektów przedmiotu, nie licząc jego typu. Gra od nowa losuje, czy przedmiot jest zwykły, magiczny, rzadki czy unikatowy oraz od nowa losuje statystyki.
Przedmiot + Klejnot + Mikstura Leczenia + Mikstura Many -> Nowy przedmiot
Tworzenie zwykłego przedmiotu - recepta przydatna do tworzenia przedmiotów pod słowa runiczne.
Przedmiot + Runa + Mikstura Leczenia + Mikstura Many -> Biały przedmiot
Przetwarzanie przedmiotów wysokiej jakości, magicznych i rzadkich - tworzy taki sam przedmiot, ale z innymi statystykami
Przedmiot wysokiej jakości + Runa -> Nowy przedmiot
Przedmiot magiczny + Runa -> Nowy przedmiot
Przedmiot Rzadki + Runa -> Nowy przedmiot
Kopiowanie przedmiotów - nie działa na klejnot Cornerstone of the World
Kamień Szlachetny lub Klejnot + Arcane Crystal + Zwój Miejskiego Portalu x3 -> 2x ten sam przedmiot
Recepta "Zomghelp" - stosowana w przypadku gdy mamy na prawdę beznadziejne przedmioty. Dodaje +25% Zwiekszone Obrażenia do broni bądź +25% Zwiększona obrona do pancerza na 1 poziomie postaci. Za każdy wyższy poziom postaci dochodzi +2% do każdej statystki.
Magiczna broń/pancerz + Rzadki Amulet + Rzadki Pierścień -> Magiczny Przedmiot poziomu jakości 1
Zwiększanie stopnia jakości przedmiotów
Należy pamiętać, że podwyższenie stopnia jakości przedmiotu wiekszy jego statystyki lecz również wymagania. Nie można również stworzyć Artefaktów. Nie można również ulepszać przedmiotów eterycznych.
Zwykły/Magiczny/Rzadki przedmiot stopnia 1 do 6 + Arcane Crystal -> Przedmiot wyższego stopnia jakości
Unikalny przedmiot stopnia 1 do 6 + Arcane Crystal + Perfekcyjny Kamień Szlachetny -> Przedmiot wyższego stopnia jakości - podnosi również odpowiednio statystyki przedmiotu
Wymagania:
Stopień 1 na Stopień 2: 50 Crafting Points
Stopień 2 na Stopień 3: 100 Crafting Points
Stopień 3 na Stopień 4: 150 Crafting Points
Stopień 4 na Stopień 5: 200 Crafting Points
Stopień 5 na Stopień 6: 250 Crafting Points
Ulepszanie Statystyk
Te recepty służą do dodawania statystyk do przedmiotu. Z powodu silnika Diablo 2 recepty nie działają na przedmioty eteryczne.
Mystic Orb
Mystic Orb's możne kupić od każdego sprzedawcy z miksturkami bądź znaleźć u martwych potworów. Każda z nich posiada statystyki, które można dodać do przedmiotu. Po zmutowaniu kuli z przedmiotem Wymagany Poziom przedmiotu zwiększa się o 2. Dodatkowo w opisie każdej kuli napisane jest z jakimi typami przedmiotów można je mutować. Wymagany jest zwykły, biały przedmiot bądź Honorific Item. Po dodaniu statystyk z jednej kuli, możemy dodać statystyki z kolejnej (maksimum 15 razy). Recepta nie działa na Klejnoty.
Przdmiot odpowiedniego rodzaju + Mystic Orb -> Przedmiot z dodanymi statystykami kuli i zwiększonym wymaganym poziomem
Btw. You cannot use this recipe on jewels.
Trofeum
Zabicie Uberbossa na poziomie trudności Destruction skutkuje zazwyczaj znalezieniem unikatowego talizmanu. Jednak każdy Uberboss ma 2% sznsy na wyrzucenie Trofeum, które po zmutowaniu w Kostce Horadrimów z talizmanem dodaje do niego bonusową statystyke.
Trofeum z Uberquest'a +Odpowiedni Unikatowy Talizman -> Talizman z dodatkową statystyką[/color
"Szczęśliwa" recepta
Ta recepta pozwala z 20% szansą dodać bonusową statystykę do przedmiotu. Nie mozna stosować na przedmiocie więcej niż 1 raz, nawet gdy próba zakończyła się niepowodzeniem.
Przedmiot + Runa x3 -> Ten sam przedmiot + 20% szans na bonusową statystykę
Broń: +40% Zwiększone Obrażenia, 100% Premii do Skuteczności Ataku
Pancerz: +40% Zwiększona Obrona, Obrażenia Zmniejszone o 1%
Amulet: +1 do Wszystkich Umiejętności
Pierścień: +10% do Obrażeń od Czarów
Kołczan: 5% do wszystkich Atrybutów
Klejnot: +2 do Siły, +2 do Zręczności, +2 do Energii, +2 do Żywotności
Tworzenie miejsc na klejnoty
Przedmiot bez miejsc na klejnoty + Klejnot x[1-6] -> Ten sam przedmiot z [1-6] miejscami na klejnoty
UWAGA! Nie można zrobić w przedmiocie więcej dziur niż pozwala na to jego stopień jakości.
Portable Shrines
Na poziomie trudności Terror i Destruction możemy znaleźć przdmion nazywany Portable Shrine. Możemy ich używać do ulepszania przedmiotów. Każdy przedmiot zawiera 10 ładunków i tyle razy możemy go użyć. Jest 15 różnych typów Portable Shrine i każda dodaje do przedmiotu inne statystyki. Nigdy do końca nie wiadomo jakie konkretnie, ale po nazwie możemy domyślić się jakiego bedą typu.
Lista Portable Shrines:
Abandoned Shrine
Creepy Shrine
Eerie Shrine
Fascinating Shrine
Gloomy Shrine
Hidden Shrine
Magical Shrine
Ornate Shrine
Quiet Shrine
Sacred Shrine
Shimmering Shrine
Spiritual Shrine
Stone Shrine
Tainted Shrine
Weird Shrine
Tworzenie itemów za pomocą Portable Shrine
Do tej recepty możemy użyć wszystkich przedmiotów z wyjątkiem zwykłych i magicznych. Przedmioty muszą być Artefaktami.
Artefakt + Portable Shrine -> Crafted Item
Crafted Items zawsze posiadaja maksymalna liczbę gniazd i otrzymują podwójne statystki z Mystic Orb'ów
Przedmiot wynikowy posiada od 0 do 3 unikatowych statystyk zależnie od szczęścia, oraz od 1 do 4 rzadkich statystych zależnych od poziomu przedmiotu.
Poziom przedmiotu 1-30 : 40% szansy na 1 affix i 20% szansy na of 2, 3 lub 4 affixy.
Poziom przedmiotu 31-50 : 60% szansy na 2 affixy i 20% szansy na of 3 lub 4 affixy.
Poziom przedmiotu 51-70 : 80% szansy na 3 affixy i 20% szansy na 4 affixy.
Poziom przedmiotu 71+ : 100% szansy na 4 affixy.
Tworzenie Klejnotów
Klejnot + Perfekcyjny Kamień Szlachetny + Runa + Mikstura Leczenia + Mikstura Many -> Klejnot z dodatkowymi statystykami
Tir: (6 do 10)% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów
Ith: Wszystkie Odporności +(3 do 5)%
Wymagania: 50 Crafting Points
Ort: Wymagania â(2 to 4)%
Shael: +(21 do 50) do Obrony
Wymagania: 100 Crafting Points
Lum: +(1 do 2)% do Otrzymywanego Doświadczenia
Lem: +(3 do 5) do wszystkich Atrybutów
Wymagania: 150 Crafting Points
Ist: Zwiększenie maksimu życia przywołanych stworzeń o +(4 do 6)%
Ohm: +(4 do 12) Do Maksymalnych Obrażeń
Wymagania: 200 Crafting Points
Ber: (1 do 3)% punktów Życia wykradzione za każde trafienie, (1 to 3)% Many wykradzionej za każde trafienie
Zod: +(1 do 3)% Zwiększone Obrażenia od Czarów
Wymagania: 250 Crafting Points
Kur: +(4 to 6)% Zwiększone Obrażenia przywołanych stworzeń
Nas: Spowalnia Cel o 1%
Wymagania: 300 Crafting Points
Vith: +(2 do 4)% do Wszystkich Odporności przywołanych stworzeń
Thai: +(6 do 15) do Minimalnych Obrażeń
Wymagania: 350 Crafting Points
Nih: +(2 do 8) punktów Życia za każde trafienie w walce wręcz, +(2 to 8) do Many za każde trafienie w walce wręcz
Wymagania: 400 Crafting Points
Alchemia
Za pomocą tej recepty możemy tworzyć Mikstury zwiększające siłę postaci na 20 sekund.
Perfekcyjny Bursztyn + Zwój Identyfikacji -> Elixir of Adrenaline - pozwala na natychmiastowe użycie zaklęć z ograniczeniem czasowym
Perfekcyjny Szmaragd + Zwój Miejskiego Portalu -> Elixir of Greater Experience - +300% do Otrzymywanego Doświadczenia
Perfekcyjny Rubin + Zwój Identyfikacji -> Elixir of Greater Greed - 350% większa szansa na znalezienie magicznych przedmiotów
Perfekcyjny Szafir + Zwój Miejskiego Portalu -> Elixir of Power - +15 do Wszystkich Umiejętności
Perfekcyjny Topaz + Zwój Identyfikacji -> Elixir of Love - Redukuje Ceny u Handlarzy o 25%
Wymagania: 500 Crafting Points
Inne Recepty
Kamień Szlachetny x2 -> Kamień Szlachetny lepszej jakości
Aby ulepszyć Kamienie bez skazy do perfekcyjnych potrzeba 50 Crafting Points
Runa x2 -> Wyższa Runa
Runa -> Niższa Runa
Przedmiot z miejscami na klejnot + Zwój Miejskiego Portalu x3 -> oddziela przedmiot i rzeczy włożone w gniazda - działa dal przedmiotów MAgicznych, Rzadkich, z Zestawu, Unikatowych, Crafted Itemów i Honorific Itemów
Przedmiot z miejscami na klejnot + Zwój Miejskiego Portalu x3 + Perfekcyjny Kamień Szlachetny x3 -> oddziela przedmiot i rzeczy włożone w gniazda - działa na rzeczy niemagiczne (białe)
Victimâs Heart x3 + Meditation Candle x3 -> Księga Przywołań - Księga Przywołań jest niezbędna do rozpoczęcia UberQuestów. Wystarczy stworzyć ją raz.
Talizman Hard Mode
Talizman Hard Mode + Mikstura Leczenie -> Poziom trudności Talizmanu Hard Mode +1
Talizman Hard Mode + Mikstura many -> Poziom trudności Talizmanu Hard Mode -1
Pearl of Wisdom
Mutując Pearl of Wisdom w kostce otrzymujemy coraz to nowe wskazówki.