rumun portal
Lista RunEl (Wymagany Poziom 11)
- lBroń: +1 do promienia światłallZbroja: +1 do promienia światłallTarcza: +1 do promienia światłal
Eld (Wymagany Poziom 11)
- lBroń: +25% premii do skutecznosci atakullZbroja: +25% premii do skutecznosci atakullTarcza: +25% premii do skutecznosci atakul
Tir (Wymagany Poziom 13)
- lBroń: 75% dodatkowe złoto od potworówllZbroja: 50% premii do skutecznosci atakullTarcza: 50% premii do skutecznosci atakul
Nef (Wymagany Poziom 13)
- lBroń: +15% do czasu trwania Umiejętności TruciznllZbroja: +10% do czasu trwania Umiejętności TruciznllTarcza: +10% do czasu trwania Umiejętności Truciznl
Eth (Wymagany Poziom 15)
- lBroń: +10 do maksymalnych obrażeńllZbroja: +5 do maksymalnych obrażeńllTarcza: +5 do maksymalnych obrażeńl
Ith (Wymagany Poziom 15)
- lBroń: +15% Zwiększone ObrażeniallZbroja: +15% Zwiększone ObrażeniallTarcza: +15% Zwiększone Obrażenial
Tal (Wymagany Poziom 17)
- lBroń: +5 do wszystkich AtrybutówllZbroja: +5 do wszystkich AtrybutówllTarcza: +5 do wszystkich Atrybutówl
Ral (Wymagany Poziom 19)
- lBroń: +5% do Obrażeń Umiejętności OgniallZbroja: +5% do Obrażeń Umiejętności OgniallTarcza: +5% do Obrażeń Umiejętności Ognial
Ort (Wymagany Poziom 21)
- lBroń: +5% do Obrażeń Umiejętności BłyskawicllZbroja: +5% do Obrażeń Umiejętności BłyskawicllTarcza: +5% do Obrażeń Umiejętności Błyskawicl
Thul (Wymagany Poziom 23)
- lBroń: +5% do Obrażeń Umiejętności ZimnallZbroja: +5% do Obrażeń Umiejętności ZimnallTarcza: +5% do Obrażeń Umiejętności Zimnal
Amn (Wymagany Poziom 25)
- lBroń: +25% Odbitych ObrażeńllZbroja: +25% Odbitych ObrażeńllTarcza: +25% Odbitych Obrażeńl
Sol (Wymagany Poziom 27)
- lBroń: +5% do Obrażeń Umiejętności TruciznllZbroja: +5% do Obrażeń Umiejętności TruciznllTarcza: +5% do Obrażeń Umiejętności Truciznl
Shael (Wymagany Poziom 29)
- lBroń: +10 do SiłyllZbroja: +10 do SiłyllTarcza: +10 do Siłyl
Dol (Wymagany Poziom 31)
- lBroń: +10 do minimalnych obrażeńllZbroja: +5 do minimalnych obrażeńllTarcza: +5 do minimalnych obrażeńl
Hel (Wymagany Poziom 33)
- lBroń: +5% Zwiększone obrażenia fizyczne i od magiillZbroja: +5% Zwiększone obrażenia fizyczne i od magiillTarcza: +5% Zwiększone obrażenia fizyczne i od magiil
Io (Wymagany Poziom 35)
- lBroń: +5% do ZręcznościllZbroja: +5% do ZręcznościllTarcza: +5% do Zręcznościl
Lum (Wymagany Poziom 37)
- lBroń: +20% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotówllZbroja: +20% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotówllTarcza: +20% większa szansa na zdobycie magicznych przedmiotówl
Ko (Wymagany Poziom 39)
- lBroń: +5% do SiłyllZbroja: +5% do SiłyllTarcza: +5% do Siłyl
Fal (Wymagany Poziom 41)
- lBroń: +10 do ZręcznościllZbroja: +10 do ZręcznościllTarcza: +10 do Zręcznościl
Lem (Wymagany Poziom 43)
- lBroń: +2% do Otrzymywanego DoświadczeniallZbroja: +2% do Otrzymywanego DoświadczeniallTarcza: +2% do Otrzymywanego Doświadczenial
Pul (Wymagany Poziom 45)
- lBroń: Odporność na ogień +40%llZbroja: Odporność na ogień +30%llTarcza: Odporność na ogień +30%l
Um (Wymagany Poziom 47)
- lBroń: +5% do EnergiillZbroja: +5% do EnergiillTarcza: +5% do Energiil
Mal (Wymagany Poziom 49)
- lBroń: Odporność na trucizny +40%llZbroja: Odporność na trucizny +30%llTarcza: Odporność na trucizny +30%l
Ist (Wymagany Poziom 51)
- lBroń: +10 do EnergiillZbroja: +10 do EnergiillTarcza: +10 do Energiil
Gul (Wymagany Poziom 53)
- lBroń: Odporność na zimno +40%llZbroja: Odporność na zimno +30%llTarcza: Odporność na zimno +30%l
Vex (Wymagany Poziom 55)
- lBroń: Połowa czasu trwania zamrożeniallZbroja: Połowa czasu trwania zamrożeniallTarcza: Połowa czasu trwania zamrożenial
Ohm (Wymagany Poziom 57)
- lBroń: +5% do ŻywotnościllZbroja: +5% do ŻywotnościllTarcza: +5% do Żywotnościl
Lo (Wymagany Poziom 59)
- lBroń: Odporność na błyskawice +40%llZbroja: Odporność na błyskawice +30%llTarcza: Odporność na błyskawice +30%l
Sur (Wymagany Poziom 61)
- lBroń: +25 do Crafting PointsllZbroja: +25 do Crafting PointsllTarcza: +25 do Crafting Pointsl
Ber (Wymagany Poziom 63)
- lBroń: Szansa nieprzerwania ataku 10%llZbroja: Szansa nieprzerwania ataku 5%llTarcza: Szansa nieprzerwania ataku 5%l
Jah (Wymagany Poziom 65)
- lBroń: +25% Zwiększone ObrażeniallZbroja: +25% Zwiększone ObrażeniallTarcza: +25% Zwiększone Obrażenial
Cham (Wymagany Poziom 67)
- lBroń: +10 do ŻywotnościllZbroja: +10 do ŻywotnościllTarcza: +10 do Żywotnościl
Zod (Wymagany Poziom 69)
- lBroń: Spowalnia cel o 5%llZbroja: Spowalnia cel o 5%llTarcza: Spowalnia cel o 5%l
Sha (Wymagany Poziom 72)
- lBroń: 15% Zwięszkona Szybkość AtakullZbroja: 15% Zwięszkona Szybkość AtakullTarcza: 15% Zwięszkona Szybkość Atakul
Lah (Wymagany Poziom 75)
- lBroń: +5% do wszystkich AtrybutówllZbroja: +5% do wszystkich AtrybutówllTarcza: +5% do wszystkich Atrybutówl
Kur (Wymagany Poziom 78)
- lBroń: +15% do szybkości biegania/chodzeniallZbroja: +15% do szybkości biegania/chodzeniallTarcza: +15% do szybkości biegania/chodzenial
Ix (Wymagany Poziom 81)
- lBroń: +15% szybsze rzucanie czarówllZbroja: +15% szybsze rzucanie czarówllTarcza: +15% szybsze rzucanie czarówl
Thur (Wymagany Poziom 84)
- lBroń: +50% premii do skutecznosci ataku przywołanych stworzeńllZbroja: +50% premii do skutecznosci ataku przywołanych stworzeńllTarcza: +50% premii do skutecznosci ataku przywołanych stworzeńl
Nas (Wymagany Poziom 87)
- lBroń: +10% premii do życia przywołanych stworzeńllZbroja: +10% premii do życia przywołanych stworzeńllTarcza: +10% premii życia przywołanych stworzeńl
Ath (Wymagany Poziom 90)
- lBroń: +15% szybsze odzyskiwanie równowagillZbroja: +15% szybsze odzyskiwanie równowagillTarcza: +15% szybsze odzyskiwanie równowagil
Kra (Wymagany Poziom 94)
- lBroń: +5% do wszystkich odporności przywołanych stworzeńllZbroja: +5% do wszystkich odporności przywołanych stworzeńllTarcza: +5% do wszystkich odporności przywołanych stworzeńl
Vith (Wymagany Poziom 98)
- lBroń: +5% szybsze leczenie przy pomocy miksturllZbroja: +5% szybsze leczenie przy pomocy miksturllTarcza: +5% szybsze leczenie przy pomocy miksturl
No (Wymagany Poziom 100)
- lBroń: 15% szybszy blokllZbroja: 15% szybszy blokllTarcza: 15% szybszy blokl
Yul (Wymagany Poziom 100)
- lBroń: +10% zwiększone obrażenia przywołanych stworzeńllZbroja: +5% zwiększone obrażenia przywołanych stworzeńllTarcza: +5% zwiększone obrażenia przywołanych stworzeńl
Thai (Wymagany Poziom 100)
- lBroń: Wszystkie odporności +15%llZbroja: Wszystkie odporności +15%llTarcza: Wszystkie odporności +15%l
Rha (Wymagany Poziom 100)
- lBroń: +200 do obronyllZbroja: +200 do obronyllTarcza: +200 do obronyl
Xar (Wymagany Poziom 100)
- lBroń: Zwiększenie maksimum zycia i many o 5%llZbroja: Zwiększenie maksimum zycia i many o 5%llTarcza: Zwiększenie maksimum zycia i many o 5%l
Nih (Wymagany Poziom 100)
- lBroń: +10% do czasu trwania Buff'ów/Debuff'ów/Umiejętności ZimnallZbroja: +10% do czasu trwania Buff'ów/Debuff'ów/Umiejętności ZimnallTarcza: +10% do czasu trwania Buff'ów/Debuff'ów/Umiejętności Zimnal
Lai (Wymagany Poziom 100)
- lBroń: +5% zwiększone obrażenia bronillZbroja: +5% zwiększone obrażenia bronillTarcza: +5% zwiększone obrażenia bronil
Lai (Wymagany Poziom 100)
- lBroń: +5% Zwiększona Obrona Postaci (wliczając bonusy)llZbroja: +5% Zwiększona Obrona Postaci (wliczając bonusy)llTarcza: +5% Zwiększona Obrona Postaci (wliczając bonusy)l
Wielkie Runy
Te 3 runy są bardzo rzadkie i znaleźć je można jedynie w Fauztinville na najwyższym poziomie trudności.
Taha (Wymagany Poziom 100)
- lBroń: +40 do maksymalnych obrażeńllZbroja: +20 do maksymalnych obrażeńllTarcza: +20 do maksymalnych obrażeńl
Ghal (Wymagany Poziom 100)
- lBroń: +15 do wpływu Energii na obrażenia od zaklęćllZbroja: +15 do wpływu Energii na obrażenia od zaklęćllTarcza: +15 do wpływu Energii na obrażenia od zaklęćl
Qor (Wymagany Poziom 100)
- lBroń: Wymagania -12%llZbroja: Wymagania -12%llTarcza: Wymagania -12%l